fredag 5. juni 2009

små plukk

Sånn pinne stol har vi gitt nieser og nevøer til konfirmasjon med navn og dato for konfirmasjon. Ikke alle synes det er like stas å få en stol til konfirmasjonen, men har fått høre av de som er blitt voksene nå at de synes det er veldig morro med en slik stol.

Måtte bare ta med maleriet som Mariken har på rommet sitt. Syns det er veldig fint!!

Detta har jeg brukt mye til bursdagsgaver ol. Til gode venner som runder år så har jeg brukt et dikt om vennskap.
Et vennskal tåler alle årstider
Vinterens mørket
Vårens gleder
sommerens varme
Høstens tårer
Takk for at du er min venn gjennom alle årstidene!!
Ha en fin dag!! Håper å treffe noen av dere i drammen på utstillingen!!


5 kommentarer:

  1. Så kreativ du er Gry Viola:-)
    Vakre ord om vennskap, og en sån stol må jo være helt perfekt og få.
    Vi ses i Drammen.

    SvarSlett
  2. Så vakkert...

    Lykke til i Drammen:o)

    SvarSlett
  3. Er det du som dikter og maler?
    Syns forresten header-bildet du har er så nydelig også :o)

    Vi sees imorgo! Nå MÅ vi få hilst skikkelig på hverandre!

    SvarSlett
  4. Nøve: Nei det er ikke jeg som maler, det er det venninna mi som gjør. Jeg bare forer henne med oppgaver he-he. Jeg prøver meg på å skrive noe men det er ikke alt som blir bra. Jeg har ikke skrevet diktet om vennskap det fant jeg på nettet. Ja i morra må vi hilse skikkelig på hverandre!!

    SvarSlett
  5. Hei på deg, Gry Viola (vakkert navn foressten)!

    Tusen takk for koselig besøk inne hos meg. Det setter jeg stor pris på! :-)

    Synes den stolen ser riktig så flott ut jeg, og diktet er helt nydelig! Uansett hvem som er forfatter.

    Ser vi digger samme forfatter (Nesbø). Knallbra bøker :-)

    Håper dere får en flott dag i Drammen alle dere som skal der!!! Vi har tilgode å være på utstilling med Balder ennå... *host, kremt* Vi lovet visst oppdretteren at vi skulle minst én gang.

    SvarSlett