lørdag 18. september 2010

God helg!!

Hei på dere!! Vil bare ønske dere alle en flott helg!! Her har vi gankse fint vær!! Roxie stor koser seg med lille Jackie. Hun er veldig snill med henne. De stor koser seg sammen og så koser de seg alle tre når de er inne. For Disel han vil ikke ut! Liker seg best i vinduet og se på de andre to når de herjer!!
Jeg kommer!! Ikke ofte å se Roxie alene uten Jackie nå om dagen.
Koser meg i hagen!!

Ja da, jeg passer på henne!!
Bare en lite oppdatering fra oss!!
Nå må jeg inn å se på resultatene til "skal vi danse". Det må jeg følge med på!!


7 kommentarer:

  1. Ha en fabelaktig fin søndag!
    Det er så moro å se nye bilder fra dere :o)

    SvarSlett
  2. Så fine de er begge to, herlig å høre at Roxie storkoser seg med "søstera" si.

    SvarSlett
  3. Søte jentene, ha en strålende søndag videre. Håper værgudene er like vennlige hos dere som hos oss:)

    SvarSlett
  4. Moro med bilder av de flotte jentene deres, så gøy at Roxie er sååååå stolt storesøster:o)

    SvarSlett
  5. Så nydelige dem er begge 2:o))) Virker som at Roxie stråler enda mer nå når hun har fått ei lillesøster!!!

    SvarSlett
  6. Veldig kjekt at Roxie og Jackie har blitt sååå gode venner! De er ganske forskjellige i farge, men utrolig fine begge to! :D

    SvarSlett
  7. Det er så koselig å se de to! Jackie er kjempesøt, jeg gleder meg til å se henne! Klart Roxie er stolt og glad! De har jo utrolig mye glede av hverandre når de er to.

    SvarSlett