mandag 12. november 2012

Roxie 4år!!

 
Hei på dere alle sammen!
 
Skal si at tiden har gått fort. Synes ikke det er så lenge siden at jeg var liten valp på fjelldronningen!
 
Jeg var 8 uker da jeg kom til Bølehøgda. Her var det koseligå komme gitt og så skulle jeg være en av familie medlemmene her. For utenom de 2 beinte Mariken , matfar og matmor så bodde disel der åsså. Han var da en innekatt på den tiden.
Å du som vi koste oss! Jeg var jo ingen inne hund så jeg måtte jo ut litt. Og på den årstida jeg kom til bølehøgda så var det jo snø!!! Det tror jeg er noe av det fineste og deiligstejeg hvet!!
På bilde under så er jeg bare 12 uker! Litt av ei rampe jentge var jeg hvist! Men jeg var veldig kosen åsså da!!
Her er jeg sammen med Mariken som har på seg den fine hardangerbunaden og så sitter disel på fanget hennes! (disel er ikke så flink som meg at jeg sitter fint og rolig hvis de sier det til meg)!
Her så har Disel og jeg en riktig kose stund! Og de har vi hatt mange av!! Disel er veldig snill altså!!!
Her så er jeg med hu søstra mi Jackie! Hu kom til oss her på bølehøgda i september 2010. Da var jo jeg nesten2 år og da så måtte jeg passe på henne. Det er jegsom har lærthenne alt det hun kan og Mariken harvært med å hjelpe til litt. (det var ikke helt sant, mariken har lært oss opp begge 2!!)
Her er fra en annen kose stund jeg hadde med Disel!!
Dette bilde er fra Rauland når jeg er med på skitur med Mariken og Trine!! Da kosa vi oss da!!
Dette bilde har de tatt av meg etter utstillinga i bø da jeg fikk mitt første cert!!
Dette bilde er tatt av meg når jeg er på besøk i Andebu hos "tante Inger" og "onkel Harald" og Oda.
Dette bilde er tatt av meg og Tara og Nala da vi herjer på jore!! Masse snø er det. Gleder meg masse til det blir masse snø og at det blir masse mennesker som går på ski forbi huset mitt. For dasitter jeg bare fintpå varandaenog ser på de! ( mat mor må kjefte på Jaskie for hun bjeffer masse når det går forbi på ski hos oss) Har funnet ut at det lureste er bare å sitte å se. Fordaså skryter så mange av meg . Og de som går forbi snakker pentom meg!!
Her så er vi på besøk hos Oda! Jackie skal bare herje! Det er veldig kos å være på besøk hos Oda.

3 kommentarer:

  1. Åååååå så mange koselige bilder! Mimre litt jeg å.

    Roxie, du var en liten nydelig søt valp! I dag er du voksen, men like fin, søt og så utrolig klok og du tar vare på de du er glad i.

    Gratulerer med dagen kjære Roxie! klem fra oss tre i Andebu.

    SvarSlett
  2. Så moro å se så flotte bilder fra valpetiden. Den forsvinner så fort. Og du har vært en vakker-vakker valp, Roxie. :)))

    Gratulerer masse med dagen, Roxie. :)))

    SvarSlett
  3. Så vakre bilder da.Flotte dyr dere har.Gratulere så mye.Bilde med hunden og katten,som de gir klem,det er så vakkert.SOL i Son på dagen i dag og da ble det en tur i skogen.

    SvarSlett