mandag 28. september 2009

Litt småtteri

Hallo alla sammen! I helgen så kan dere tro jeg har hatt det kjipt!! Har hatt besøk av så mange forskjellige hunder som vil leke med meg, men tror dere de folka jeg bor hos har gitt meg lov til det da? Når jeg var ute alene så satte de meg i hundegården slik at ikke jeg fikk leke med noen andre hunder. Kjipe har de vært her altså!!! Så nå vurdere jeg å finne meg et annet sted å bo!! Men de er nå veldig greie med meg åsså da. I helgen så fikk jeg smake på kylling filet og det var snadder altså!! Ha en fin uke alle sammen. Stoor klem fra Roxie!!

10 kommentarer:

  1. Å, det var en kjempefin film! Så søt hun er :) Masse fine bilder!

    SvarSlett
  2. Ååå så søt hun er:o)))... så flink du er til å lage sånn bildeserie!!!;o)

    SvarSlett
  3. Næmen helledussan da, så søt du var som liten Roxie :-) smelt, smelt

    Ikke rart du får mye besøk ;-)

    SvarSlett
  4. Nydelige vesle Roxie, det er ikke rart vi har smelta!


    Detta er en fin måte å samle på alle fine bildene, jeg syns det er umulig å slette hundebilder, spesielt valpebildene..

    SvarSlett
  5. Vakre, vakre, vakre isbjørnen Roxie:o)

    Så liten og søt, og nå har du blitt så stor at du må være alene når du får besøk av og til;o) Huff og huff, livet er slett ikke rettferdig Roxie, men kjenner jeg deg rett, så tar du det med fatning:o)

    Stor klem fra Milli

    SvarSlett
  6. Glemte jo helt å trøste deg Roxie, tenk å finne på å stenge deg inne i garen din når du har gjester. Det er ikke like lett å bli klok på disse folka våre, men du fikk jo noe jammi godt til slutt;o)))

    SvarSlett
  7. Hei Berit! Det at jeg fikk til å lage slik flim var at Camilla er veldig flink til å forklare til en som må ha alt inn med tesje!!
    Ha en fin dag !!
    Tusen takk for alle trøste orda i dag! Det hjelper!! Stoor klem fra Roxie!!

    SvarSlett
  8. Så fin filmen ble, jammen er dere flinke.
    Roxie var og er en kjempesøt og vakker prinsesse.

    Du skriver så masse innlegg Gry, jeg klarer ikke å følge med.Syntes det var godt dere fikk så fin dag på lapphund treffet.

    Jul om tre månder, orker ikke å tenke på det.

    Ha en fin uke, klemmer til dere fra oss i Andebu.

    SvarSlett
  9. For en herlig film, Roxie så nesten ut som en liten isbjørn !!!
    Uff, måtte du sitte i garen når det var besøk, det var dårlig gjort.

    SvarSlett
  10. Fin film av herlige Roxie! Så utrolig skjønn liten pelsdott :-)

    Det var dårlig gjort av folket ditt, Roxie ;-) Kan skjønne du skulle fått vært ute og herja med de andre firbeinte!!! Stor kos til Roxie fra Balder og matmor :-)

    SvarSlett