tirsdag 6. oktober 2009

Panserhjerte

Hei! må bare skrive at nå har jeg lest panserhjerte av Jo Nesbø. Den er å anbefale på det sterkeste hvis du liker å lese krim da.
Her er det helt hvitrima på bakken så i natt var det -2grader.
Her er det høstferie nå så vi koser oss. I dag så skal Mariken og jeg være med faren og mora mi å kjøpe lapptopp. Er ikke helt sikker på om det er så lurt for tålmodig er ingen av de to. Så jeg regner med at det blir en del telefoner frm over med ? om hvorfor dit og hvorfor datt. Men jeg tror at det blir veldig bra for de å få seg en pc.
Roxie snurrer faren rundt lille fingeren. For når ho er ut å går kveldsturen sin for å gjøre sitt siste før natta. Når det er pappa som gjør det så legger ho seg ned og ikke vil gå lenger. For da bærer pappahenne. Ho gjør aldri det med verken Mariken eller meg. Men så duller han veldig med henne åsså da. Maten har ho funnet ut at smaker mye bedre når jeg legger den litt rundt slik at ho må leite etter den litt. Da spiser ho opp alt, er maten bare i skåla så spiser ho bare litt.
Så sånn går dagene her. Ha en fin dag alle sammen!!

6 kommentarer:

  1. "Panserhjerte" er på vei i posten! Jeg er stor fan av Jo Nesbø og gleder meg veldig!! Thea har allerede hørt den som lydbok og sier at den er vanvittig spennende.
    Rare Roxie som krever å bli båret! De vet hvem de kan snurre rundt lillefingeren disse hundene våre!
    Kos dere med høstferie - vi hadde vår i forrige uke!!

    SvarSlett
  2. Ja takk for den, en latter forlenger livet :o)

    Jeg leser ikke mye, men Jo Nesbø har jeg hørt endel lydbøker av. Og så har jeg DiDerre på favoritt-lista mi, pga tekstene hans. Ikke dårlig stemme på fyren, heller.
    Ha en fin høstferieuke!

    SvarSlett
  3. Skal lese boken jeg og, selv om jeg liker best drama og historier fra gamle tider..Men lese må man....jeg leser nesten for mye til tider, men det er nå kjekt og!....

    Roxie er en luring ja, mine er litt sånn de og..han matfar er alt for snill, og da er det klart at det er han som skal utfordres hele tiden!....Men du så glad de er i han!

    SvarSlett
  4. Søte, smart Roxie. Hun er så smart at hun vet hvem hun kan lure. Har jo sett det før med selen hun hadde også.

    Lese gjør jeg ikke mye av. Leste MASSE før. Det var før lydbøkene kom, de er kjekke synes jeg. Og jeg liker krim jeg også. Men da amerikansk eller engelsk.

    SvarSlett
  5. Jeg skal på oppdretterkurs på Biri i helgen, heeeelt alene (hulk). Tror jammen jeg skal bevilge meg Jo Nesbøs "Panserhjerte" som litteratur på rommet:o)

    Roxie forstår nok godt hvem hun skal utnytte:o) Det er jo veldig koselig da, det med pappa'n i huset og hunder..... (kjenner godt til det hjemmefra også;o)

    SvarSlett
  6. Fikk Panserhjerte i posten i går, og den gleder jeg meg til å lese...Elsker bøkene til Jo Nesbø, og som Nøve,liker jeg musikken, også.:-) For de som liker svensk krim, har Henning Mankell skrevet siste bok om Wallender.....Den skal leses etterpå...selv om jeg er ferdig med høstferien...:-)

    Roxie er lur ho!!

    SvarSlett