tirsdag 22. desember 2009

Nå er deg jul igjen!

Vil bare ønske alle en riktig god jul!! Bilder blir det smått med nå da jeg ikke kommer meg så lett rundt. Tok og ordna på stortåa den 16. Trodde ikke det ville hemme meg så mye, men det gjør det!
Nå har jeg sendt Terje og Mariken ut for å handle det siste til julehelga! Spennans å se om de får med seg det de skal. (har skrevet lapp).
Så mens de er ute så får jeg ta siste innspurten her . Må bytte duker fra advents duker til juleduker! Så i morra så får jeg bake det siste føre julehelge, Brød ,loff,horn og julekake! Må ha det så ferskt som mulig!
Så selvfølgelig eggehakk!
Her er det fint og hvitt ute! Etter som jeg ser på værmeldingen så tror jeg det blir hvit jul over hele "fjæla" i år!!
Ha en kjempe fin jul alle sammen!!

9 kommentarer:

  1. God bedring, får håpe stortåa blir bedre i løpet av kort tid.
    Det ser ut som om vi også får hvit jul i år, det skaper ekstra julestemning.

    God jul til deg også !!

    SvarSlett
  2. Satser på Terje og Mariken fikk det de skulle og at du får slappe litt av med tåa din.

    Kos deg i julen og hils til Terje og Mariken.

    Ha en riktig god jul! :)

    SvarSlett
  3. Ønsker dere alle en riktig god jul!
    Klart det er vondt med tå`a, god bedring.
    Når du er bra gående må vi sees.
    Juleklem fra oss tre i Andebu.

    SvarSlett
  4. GOD JUL! Kos dere masse, håper du er på beina igjen og i full vigør snart :-)

    SvarSlett
  5. God bedring!!!

    Senk skuldrene og nyt julefreden og kosen! Veldig kjekt å ha blitt kjent med deg innpå her :-)

    Ønsker deg og dine en riktig Gledelig Jul! Balder hilser masse og matmor Irén sender varme juleklemmer :-)

    GOD JUL!

    SvarSlett
  6. En riktig god jul ønskes dere fra oss:o))) God bedring også.

    Kos dere masse, masse, vi sees på nyåret:o)

    SvarSlett
  7. God bedring.:-)
    Jeg ønsker dere en riktig god jul. Kos deg med alle nissene.

    SvarSlett
  8. God bedring:o)
    En riktig trivelig jul ønsker vi dere, de 2 beinte, Disel, Roxie og alle nissene som er på besøk hos dere:o)))

    SvarSlett