fredag 27. mars 2009

Nå snør det


Hei! Vil bare prøve meg på detta. Det er så mange rundt meg som driver med detta så da måtte jo jeg også prøve. Mariken dattera mi som er 14 år hun deltar under NM i bordtennis i helgen så da må jeg jo prøve meg alene på detta. For det er Mariken som kan dette jeg er veldig usikker på sånt.

Dette bilde av Roxie og Disel ble tatt den 10 januar i år. Vi hentet Roxie på fjelldronningen den 8 januar. Det har godt utrolig bra og ha hund og katt sammen. De har veldig selskap av verandre.

6 kommentarer:

  1. Heia:) Trivelig å få kommentar i bloggen vår. Jeg også synnes Ella er veldig lik Roxie:) Hvordan går det med Roxie da? Ella begyner å bli stor, og lærer nye ting hver dag og går matmor og matfar på nærvene innimellom:)
    Hilsen May Kristin og Ella

    SvarSlett
  2. Hei, og velkommen til Blogglandia! Så nydelig lille Roxie er..ja, pusekatt Disel, også. Dem ser ut til å være riktig så gode venner.

    GOD PÅSKE!

    SvarSlett
  3. Dere har fått dere ny blogg. Så moro. Nå kan jeg følge med via min blogg. Roxie er da søt da. Minner meg litt om Charlie som liten.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen vår, så koselig å se dere "her inne":o) Vi skal nok følge med på hva vakre, vakre Roxie finner på i fremtiden:o)

    God påske til dere fra Gry og Milli

    SvarSlett
  5. Roxie begynner å bli stor, hun veier 10kg nå så det begynner å bli tungt å løfte henne. Så er hun veldig lik på charlie også, de har jo samme mor.

    SvarSlett
  6. Det blir morsomt å få følge Roxie gjennom bloggen deres. God påske til dere alle sammen.

    SvarSlett