onsdag 8. april 2009


Hei og hopp! Nå er det påske sier de som jeg bor hos. Det er deilig for da er alle sammen hjemme!! I dag så regner det her, det liker jeg ikke så godt da. Ellers så går dagene her, vi trener en del med Roxie og det liker hun, men hun hører mest på Mariken når hun trener med henne. Så liker Roxie veldig godt å bade, spesielt når vi føner henne. Da legger hun seg rett ut slik at det er lettere for den som føner. Så synes hun det er veldig gøy å vekke Mariken om "morran" i 10 tida så går vi inn på rommet hennes og da hopper hun opp i senga og rund slikkker henne et god morgen!!!

6 kommentarer:

  1. Velkommen i bloggegjengen - så morsomt med enda en lapphund!!

    Regnvær her også idag!! Bienna liker IKKE vann og spesielt ikke å bli badet! Føne henne har jeg ikke tort å prøve engang. Bienna blir som regel bare badet en gang i året - det holder. Heldig for dere at Roxie liker det så godt!

    SvarSlett
  2. Du må legge inn bilder av Roxie når hun bader og blir fønet!! Det må være moro å se at hun koser seg sånn:o)

    SvarSlett
  3. Å, skulle ønske mine likte å bli fønet..Da skulle jeg har gjort som Siss anbefalte under røyteperioden, så hadde den tida blitt veeeldig nedkortet!! Dem bryr seg ikke om dajeg setter på føer'n, men å nærme meg dem med den - ja, da stikker dem så fort som bare det:-)

    SvarSlett
  4. Hei det skal jeg prøve å huske å ta bilder når vi bader og føner Roxie. Det blir i alle fall et bad føre hun skal på utstillingen på Kongsberg. Ha en fin påske helg alle sammen!!

    SvarSlett
  5. Så nydelig som Roxie er ønsker jeg meg bilder uansett bading og føning eller ikke.Vi er veldig glad i bilder her.

    Og Charlie er ikke glad i å bli fønet, men må han så må han. Og da finner han seg i det. Må jo ta en skjau før utstillingen i Kongsberg. Har drøyd det i det lengste. Han er virkelig møkkete nå.

    SvarSlett
  6. Hei og hopp, Roxie!
    For ei tøff lita dame :o) Er ikke redd hårføner'n engang!
    Nalle syns bading er noe forbaska tull...men vil nok gjerne snuse på Roxie i Kongsberg ;o)

    GOD PÅSKE!

    SvarSlett