tirsdag 22. september 2009

dette er en prøve

Gikk det bra nå?

8 kommentarer:

  1. Ja det gikk riktig så bra!!! Masse flotte bilder av kose-bamsen Roxie:o)

    SvarSlett
  2. Jaaaa, DU KLARTE DET!!! Mange fine bilder å se på til musikk...Ordentlig koselig film du har laget!! Fint det på slutten av deg og Roxie :-)

    SvarSlett
  3. Så flott!! Hvordan i all verden får dere til dette???? Jeg er kjempeimponert over dere alle sammen! Herlige bilder:o)

    SvarSlett
  4. Den var kjempefin! Var det ikke moro? Syns det er så koselig med Roxie og Disel :o)

    Du har sikkert mye musikk på data'n også du som har ungdom i huset? Jeg har ikke våga å laste ned musikk..

    SvarSlett
  5. Så fin film. Masse flotte bilder og stilige effekter :-) Jeg må visst prøve dette en gang jeg også...

    SvarSlett
  6. Du fikk det til, og med musikk. Det har ikke jeg fått til.

    Det var mange flotte bilder, hang meg opp i et på beynnelsen. Det lignet veldig på Charlie. Det var så likt at det må ha vært han???

    SvarSlett
  7. Det stemmer! Det er Charlie da vi var på Kongsberg i våres!!

    SvarSlett
  8. Skal si det gikk myyye bedre en bra! Kjempeflott! Nydelig musikk også :-)

    SvarSlett