fredag 18. september 2009

En ny hærlig dag!!!

I dag så tok vi en tur i skogen bortafor huset vårt. Det er 2-3 min å gå. Vi bor ganske landelig til enda vi bor midt i mellom 2 byer. I skogen så traff vi så mange barn. De hadde et slags terrengløp. Roxie ble helt vill å ville være med de å leke. Dere kan tenke dere at 10-15 jenter i 12 års alderen kommer springans bort til henne å skriker noe så nyydelig. Ikke rart at ho ble ganske vill.
Ser rett i kameraet jeg!!
Litt kjedelig å vente på at mamma skal bli ferdig med å prate!

Er ikke jeg nydelig!!!


Hører å lukter noe kjent men jeg kan ikke se noe?

Er helt sikker på at jeg lukter å hører noe/noen jeg kjenner!!

Å gjett hvem som kom, PEIK!!!
Vi koser litt føre vi tar oss en tur! Det er så morro å løpe på jore sammen med Peik!!
Nå ligger Roxie rett ut på varandaen her hjemm å sover! Ser at beina løper der hun ligger.
Drømmer nok om da hu og Peik løp på jore!!
Ha en fi helg alle sammen! I morra skal vi på lapphundtreff i Svelvik. Kommer nok noen bilder derifra. Her er være kjempe deilig og slik har de meldt fram til torsdag!! DEILIG!!!







9 kommentarer:

  1. høres ut som en kjekk tur. Masse fine bilder av nydelige roxie :) Skal dere også på lapphundtreff i morra, så moro da, kos dere! :)

    SvarSlett
  2. Heldiggris som skal på lapphundtreff! Gleder meg til å se bildene:-)

    SvarSlett
  3. Så mange fine bilder du har tatt!! Så flink og tålmodig da...men så fikk ho jo lønn for strevet...Peik!!!

    Ha en fin helg, og kos dere på lappetreffet i morra!!

    SvarSlett
  4. Herlige, herlige Roxie. Hun blir da bare skjønnere og skjønnere. Det er jo helt utrolig!

    Kos dere på lapphundtreff i morgen. Neste gang håper vi å bli med også. Gleder oss til rapport fra dere:o)

    SvarSlett
  5. Så herlig hun er Roxie:o)
    Turen hennes høres nesten lik Villes daglige turer, vi har også turstien 4-5 min gå avstand, ofte treffer vi på barnehager på tur (litt mindre barn)og nesten alltid treffer vi på hundevenner/lekekompiser:o)
    Forskjellen er at vi ikke bor landlig.

    Dere må ha en riktig fin helg, kos dere på hunde treffet:o)

    SvarSlett
  6. Flotte, vakre, pene Roxie. Hun blir bare vakrere og vakrere. Du har tatt mange fine bilder av henne nå.

    Nå er dere vel i Svelvik og jeg venter spent på referat og bilder derfra.

    SvarSlett
  7. Vi har kommet hjem fra Svelvik! Kjempe koselig var det!! Det var 5 finske lapphunder der, 7 svenske og 1 lapsk. De finske var 2 fra Malasses, 1 fra Hoksund tror jeg den var ( den var blitt hentet i Sverige og var 5mnd. Og så var det 1 som var lysegrå og hvit som jeg ikke husker navnet på. Skal skrive fyldigere og med bilder seinere!! Vi koset oss i allefall veldig!! Roxie er kjempe sliten og det er jeg Å.

    SvarSlett
  8. Skal bli moro å høre mer :o)
    Det var bra oppmøte!

    SvarSlett
  9. Fine bilder av en herlig jente :-)

    Høres ut som Balder når det gjelder leking (og oppmerksomhet), hehe

    SvarSlett