fredag 4. september 2009

Merkelig vær!!

I formiddag så har det bøtt ned med regn, men nå skinner sola! Kikka på yr og der så melde de ganske fint i helga og i beg av neste uke!! Håper det stemmer. For nå synes jeg vi har hatt nok regn på ei beite!!
Roxie liker seg godt inne, men ho synes det er greit å være ute i regnet! Vi ble begge 2 ganske våte i dag da vi var på tur!!
Her slapper gullet vårt av i sofan på Marikens rom!!
Her er Roxie og Disel på bade. Der liker de begge å sove for der er det varmekabler!!

Se så søte de er!!

Her sitter Disel og koser seg!

Her så synes jeg Dissel ligner på Lusifer som er i askepott!!
Ser ganske slu og litt frekk ut!!
De er ganske kosete de to. Går litt hart for seg noen ganger!!
Her er de i full lek!!

Her prøver Disel å sjarmere meg i senk og det klarte han!
Da får han brødskive m leverpostei!!
Ikke lett å ikke falle for det blikke!!
Ha en fin helg alle sammen så håper jeg at været blir bra!! Ista når jeg kikka ut så var det sol og fint, men nå så regner det litt igjen!! Bakken har fått nok vann nå tror jeg?







13 kommentarer:

  1. For et herlig radarpar!!! Bildet av dem i full lek er jo ubetalelig :-)

    Ønsker dere også en riktig god helg :-)

    SvarSlett
  2. Det er helt utrolig å se på de to! Tenk at Disel har godtatt den rampejenta, det er helt utrolig.. Jeg har inntrykk av at hunder lettere aksepterer katter enn motsatt - tydeligvis ikke hos dere :o)
    Men hvem kan motså Roxie? Den rosa nesa hennes er jo til å spise opp. Så søt!

    God helg til dere alle!
    Klem fra meg og nuss fra Nalle
    ps. Nalle gidder ikke å ut på tur i regnvær :o(

    SvarSlett
  3. Jeg er også oppgitt over det være vi har nå. Det får aldri bestemt seg. Nå er det regntøy uansett.

    De er nok uadskillelig de to. Det er jo bare herlig å se på. Også har de fått vokse opp sammen.

    Ha en riktig god helg!!!!!

    SvarSlett
  4. Hei Roxie. Mammaen min jobber da så det blir ikke noe med oss. Hadde vel vært fint....

    SvarSlett
  5. Det var dumt Charlie, men vi får ta det igjen en annen gang!!Neste helg så skal jeg til farmor og Bjarn. Det gleder jeg meg til!! Farmor ho mister så mye god rart på gulvet, spisans. Mamma kjefter på ho da men til helga så skal ikke mamma være der......

    SvarSlett
  6. Detværet, ikke til å bli klok på;o) jeg ønska meg sol, var så lei av regnet, tror du ikke det snudde på timen her, reine hetebølgen ble det, svettet jo for ved den minste bevegelse.

    De er jo utrolig herlige isammen de to gullene dine, hm...hver for seg også. Det finnes liksom ikke ord for å beskrive ett sånn herlig vennskap:o)

    SvarSlett
  7. Det er så kjekt å se bilder av hvor gode venner Disel og Roxie er! Skjønner godt at du ikke kan la være å gi Disel skive med leverpostei når han ser sånn på deg... ;)

    SvarSlett
  8. Været har vært kjempeustadig, og jeg har tilbrakt en del tid under trærne når jeg har vært ute på tur, mens jeg venter på at bygene skal slutte.

    Herlige Disel og Roxie:o) Det er så koselig når du skriver om dem, for ikke å snakke om når vi får se bilder av dem.

    I dag er det strålende solskinn, og det ser ut som om det skal vare en stund. Jippi!!!!

    SvarSlett
  9. Hei!
    Takk for besøk på bloggen min....kjekt!
    Kjempefine, både Roxie og Disel....og du verden so gode vener dei er.

    Fleire artige samantreff her......for det første, er "Førdianar" , eg òg.
    Flytta derifrå for leeeenge sidan...men likevel.
    Pleier vere på Biri fyrste helga i august...men i eit heilt anna ærend, nemleg Mjøsmarkedet på Biri travpark.
    Har i nokon år budd på Steinvik Camping i Moelv, og der har det ofte budd folk med slike hundar som Roxie....og me har skjønt at det var utstilling ein stad i nærleiken.
    Kjem innom att, eg.
    Ha ein god sundag vidare!

    SvarSlett
  10. Så vakre dem er sammen....Hvordan går det med film-prosjektet??? Venter i spenning....:-)))

    SvarSlett
  11. Det å legge ut film skal jeg få til en dag men akkurat nå så har jeg ikke tålmodighet nok. Har en del å ordne på. Fikser en digital ramme til mine foreldre + sviger mor. Ca 150 bilder på hver som skal redigeres og legges på minnepen!!

    SvarSlett
  12. Driver du og sliter som filmskaper om dagen??
    Lenge siden vi har hørt fra dere ;o)
    God helg!

    SvarSlett
  13. Hahahahahahahaha! Bildet av Roxy og Diesel som leker var jo glimrende! Gud å jeg lo da jeg så det!! hahaha
    Ha en god uke. Stor klem fra oss på Bruket

    SvarSlett