torsdag 17. mars 2011

Kommer våren nå??????

Ble ganske innspirert av Marianne sin blogg i går som hadde tatt bilder og skrev litt om vårens annkomst. Det vil jeg prøve på åsså!! Dette bilde ble tatt ut av kjøkken vinduet mitt i dag!!
Som dere ser av bilde så er det grått og trist her i dag!! Kommer noen små snø korn i vinden åsså! Foreløbig så ser det ut som våren vinner over kong vinter!! Skal prøve å ta bilde ut av kjøkkenet sånn ca 1 gang i uka så kommer nok våren etter hvert!! Så lei av vinteren som jeg er nå kan jeg ikke huske jeg har hvert før!!
Så måtte jeg bare ta et bilde av Disel som ligger på skriveren min ved siden av meg og maler som regne treskeverket! Han koser seg veldig når jeg sitter ved pc`n.
I kveld så er det farmen igjen og da skal de i bryllup. Håper de har leget til et skikkelig telemarks bryllup!!

God helg! Tar helgen litt på forskudd, men det er vel lov???

7 kommentarer:

  1. Skikkelig vinter hos dere,jo!
    Jeg har fridagen min i dag og nå skinner sola. Jeg skal ut og nyte dagen, dette er min helg liksom, så takk for den ;o) God helg til dere også!

    SvarSlett
  2. Kaldt ja! Laaaaaaaaang vinter og masse snø ligger hos oss,sikkert til påske, da blir det 6 mdr. med snø.
    Men vi har det tross alt bra, her langt mod nord.
    Så lenge vi ikke får de store natur katastrofer.

    Diesel koser seg med deg.
    Riktig god helg til dere!

    SvarSlett
  3. Ser virkelig ut som det er lenge til våren hos dere:o) Her er det riktig så vårlig enn så lenge. Sto i avisen at våren er kommet:o)))

    SvarSlett
  4. I år kommer vi til å ha hatt snø i 6 mnd, det er litt for lenge synes jeg. Blir jo bare 6 mnd igjen å fordele vår, sommer og høst på. Det blir altfor lite.

    Men vi håper nå at det går fram over. Ser jo at kveldene har blitt lenger. :))

    SvarSlett
  5. Det går sakte fremover, trøsten er at våren iallefall ligger under snøen - vi vet at den komme frem til slutt!

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  6. Våen kommer nå.
    Vi må bare ha litt tålmodighet;-)
    Her snør det i dag. Nå har jeg sluttet å bli jublende glad for snø. Ser ut som hundene også er lei.

    God helg.

    SvarSlett
  7. Josefine pleier også å ligge oppå skriver'n min når jeg sitter på data'n. dem er snåle dem pusene våre :o)
    Ser ut som om det tar litt tid før dere begynner å se vårtegn. Bare sola kommer og varmer en dag eller to, så går det fort....

    SvarSlett